Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine pater-simoc-asic.si oz. sitik.si

S spletno trgovino www.pater-simon-asic.si oz. www.sitik.si upravlja podjetje Sitik d.o.o., Cistercijanska opatija Stična.

Podatki o podjetju:

Polno ime: SITIK proizvodnja in prodaja čajev in drugih sredstev domačega zdravljenja, d.o.o., Cistercijanska opatija Stična
Kratko ime: Sitik d.o.o., Cistercijanska opatija Stična
Naslov: Stična 17, 1295 Ivančna Gorica
Transakcijski račun: SI56 0204 1001 5614 768 (NLB d.d., Ljubljana)
Matična številka: 5624673000
Davčna številka: SI55234682
Osnovni kapital: 8.763,00 EUR
Paypal naslov: info@sitik.si
E-pošta: info@sitik.si
Telefon: +386 (0)1 7877 065

Podjetje je vpisano pri Okrajnem sodišču v Ljubljani pod št. reg. vložka 061/11868800 z dne 18. 6. 1992.

Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne strani www.pater-simon-asic.si (v nadaljevanju: spletna trgovina, Sitik d.o.o., ponudnik) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ter s preostalo predpisano zakonodajo za prodajo preko interneta in za tak način poslovanja. Splošni pogoji določajo delovanje spletne trgovine ter poslovni odnos med Sitik d. o. o., registriranimi uporabniki (v nadaljevanju: uporabniki) in kupci blaga ali storitev (v nadaljevanju: kupci).

1. Splošno

Spletna trgovina je namenjena prodaji prehranskih izdelkov, prehranskih dopolnil, zeliščnih pripravkov in podobnih izdelkov, ki jih proizvaja, uvaža in trži podjetje Sitik d.o.o.. Več o ponudniku in sami spletni trgovini si lahko preberete tukaj.

2. Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
– identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matična številka),
– kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
– bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami),
– dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
– pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
– cene izdelkov, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in iz katerih mora biti razvidno, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza, način plačila in dostave,
– pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

3. Ponudba in izvor

Ponudba v spletni trgovini se lahko zaradi narave poslovanja dnevno spreminja. Vse cene, navedene v spletni trgovini so končne, razen če je izrecno napisano drugače. Podjetje Sitik d.o.o. je davčni zavezanec, zato imajo vse cene obračunan DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z navedenimi načini plačila in pod pogoji, ki so v trenutku oddaje naročila navedeni v spletni trgovini.
Kljub naporom ponudnika, da so v spletni trgovini navedeni ažurni in točni podatki o cenah izdelkov, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo lahko v obojestransko zadovoljstvo.
Cene artiklov ne vsebujejo cene dostave oziroma poštnine za pošiljanje artiklov. Cena dostave oziroma poštnina je odvisna od mase (teže) naročenih artiklov in se kupcu izpiše v košarici pred potrditvijo naročila. Za naročila, večja od 100,00 EUR, je poštnina brezplačna, saj stroške dostave v tem primeru pokrije ponudnik.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo in kupec prejme elektronsko sporočilo s statusom »Naročilo potrjeno«). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Akcije
Popusti se med seboj ne seštevajo, v kolikor v pogojih akcije ni navedeno drugače. Pri vsakem nakupu je možno uporabiti eno promocijsko kodo. Pri nakupu artiklov v akciji v nobenem primeru ne velja ponudba brezplačne poštnine oz. dostave – v kolikor ni posebej dogovorjeno ali določeno drugače. Ravno tako na artikle, ki so že znižani, ni mogoče uveljavljati promocijske kode za dodatno znižanje cene artiklov ali končne cene v košarici.

Slikovni material in grafika
Fotografije, slike ali posnetki, objavljeni v okviru ponudb, so last Sitik d.o.o. ali njenih dobaviteljev in poslovnih partnerjev. Fotografije, slike ali posnetki so lahko zgolj simbolični in ne zagotavljajo natančnih lastnosti izdelka ali storitve, lahko pa prikazujejo le simbolično ali dejansko storitev, ponudbo, podjetje ali blago oziroma prodajno akcijo. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Mnenje o izdelkih in ponudniku
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih in storitvah, ki jih napišejo obiskovalci in uporabniki. Ponudnik lahko mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

4. Postopek nakupa v spletni trgovini in račun

Sitik d.o.o. nastopa kot podjetje, ki ponuja blago ali storitve preko interneta in v fizični prodajalni (naslov fizične prodajalne: Čajnica in zeliščna lekarna patra Simona Ašiča, Stična 17, 1295 Ivančna Gorica).
Kupec plača kupnino podjetju Sitik d.o.o., skupaj z blagom pa prejme tudi račun. Spletna trgovina posluje na območju Republike Slovenije in v drugih državah EU. Paket vsebuje tudi natisnjen račun.

Statusi nakupa
Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila. Faze in pogoji obdelave naročila so navedeni v nadaljevanju.

Naročilo v čakalni vrsti:
Po oddaji naročila prejme kupec obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Kupec ima v roku v roku ene ure po oddaji naročila, torej do faze obdelave naročila, pravico do preklica naročila in odstopa od pogodbe na daljavo (naročilo je potrebno preklicati po elektronski pošti na naslov info@sitik.si). Obvezno je potrebno dopisati številko naročila. Elektronski naslov, s katerega kupec opravlja preklic naročila, se mora ujemati z elektronskim naslovom, ki ga je uporabil pri potrditvi nakupa. Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo.

Naročilo potrjeno:
Če kupec naročila v roku ene ure po oddaji ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, med katero ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in nato naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali ga kontaktira po elektronski pošti. Ob potrditvi naročila ponudnik po elektronski pošti obvesti kupca tudi o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

Blago odposlano:
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

Vračilo artiklov
Glede vračila izdelkov se kupec s ponudnikom lahko dogovori tako, da sporoči svoj namen preko elektronske pošte na naslov info@sitik.si.
Vračilo artiklov je možno v 14 dneh od prevzema artikla. Blago, ki se prodaja v spletni trgovini, lahko kupec vrne, če to ni blago,:
– ki je zapečateno in posledično ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali iz higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat (npr. zapečateni prehranski izdelki),
– ki sodi v skupine izdelkov z zahtevanim režimom shranjevanja v določenem temperaturnem območju in pri katerih kupec ne more zagotavljati primernega temperaturnega režima oziroma ni pooblaščen za meritve temperature z umerjenim instrumentom ter blago zato ni primerno za vračilo (npr. čokolade, mazila ipd.).
Vrnjeni artikli morajo biti ob vračilu zapakirani v zaprti originalni embalaži in v nespremenjeni količini ter nepoškodovani. Stroške vračila artiklov krije naročnik. 
Vsi spori iz tega naslova in drugi morebitni spori se rešujejo na pristojnem sodišču v Ljubljani.

Zloraba nakupa in enostranski odstop od veljavne pogodbe
V kolikor kupec naročenih artiklov, ki so bili poslani s plačilom po povzetju, ne prevzame ter od pogodbe pravočasno ne odstopi pisno in so po preteku 15 dni vrnjeni na naslov podjetja Sitik d.o.o., se le-to ne šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. Kupec je v primeru neprevzema tako naročenega blaga odgovoren za plačilo odškodnine za nastalo škodo, za kar mu bo ponudnik izstavil zahtevek vključno s podatki za plačilo, ki ga je kupec dolžan poravnati, saj pogodbe in naročila ni prekinil preko elektronsko pošte info@sitik.si (oziroma preko drugih veljavnih načinov, ki jih ZVPot predvideva). V primeru neplačila poslanega zahtevka se zadeva ureja z rednim pravdnim postopkom.
Okvirni znesek, ki ga ob vračilu neprevzetega blaga okvirno zaračunamo kupcu, znaša 12,00 EUR z DDV. Omenjen znesek je lahko tudi višji, v kolikor je paket težji in/ali se zanj plača višja poštnina. 

Varnost nakupa

Pri registraciji uporabnika na pater-simon-asic.si se osebni in drugi podatki zbirajo na podlagi Zakona o varovanju osebnih podatkov in osebne privolitve posameznika. Sitik d.o.o. se zavezuje, da bo te podatke skrbno in varno hranil za namen nemotene izvedbe naročil oziroma personalizirano sestavo ponudbe, statistično analizo in za namene izboljšanja delovanja spletne trgovine in storitev. V e‑novicah je vključena tudi ekskluzivna ponudba, ki je namenjena samo prijavljenim naročnikom.

5. Postopek registracije

Uporabnik lahko opravi naročilo v spletni trgovini kot gost ali kot prijavljen uporabnik. Postopek registracije je enostaven in hiter. S prijavo na spletno stran si lahko uporabnik ustvari svoj račun, preko katerega lahko ureja svoje podatke, naslove za dostavo, pregleda statuse naročil, jim sledi in jih ureja.
Uporabniško ime je elektronski naslov, ki ga vpiše uporabnik. Nanj uporabnik prejme potrditveno elektronsko sporočilo za dokončno prijavo. Z registracijo v spletni trgovini ima uporabnik tudi večji pregled nad nakupi.

6. Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila vsebujejo naslednje sestavine:
– jasno in nedvoumno označitev oglasnega sporočila,
– jasno razvidnega pošiljatelja,
– različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
– jasno predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, ki jo bo ponudnik izrecno spoštoval.

Uporabnik se lahko naroči na prejemanje e-novic in se od prejemanja tudi na enostaven način odjavi. Obvestila zajemajo informacije o aktualnih ali bodočih ponudbah, promocijo ter druga oglasna sporočila. Za prejemanje obvestil se smatra, da je potrebna osebna privolitev in prejemanje ni možno, v kolikor pri registraciji uporabnik to ne označi ali se na drug način ne prijavi na prejemanje.

7. Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu se lahko lastnosti artiklov, roki dobave ali cene artiklov spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takšnih primerih bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik lahko mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

8. Pravica kupca

Smatra se, da je nakup v spletni trgovini izveden preko pogodbe na daljavo. Jezik v katerem se sklepa pogodba, je slovenščina.
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec na podlagi 43.c člena Zakona o varstvu potrošnikov pravico, da v štirinajstih (14) dneh ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno in veljavno, če je pošiljka z vrnjenimi artikli oddana v roku in v skladu s 4. členom teh pogojev (Vračilo artiklov). Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Če potrošnik odstopi od pogodbe s pravočasnim vračilom blaga, mu bo ponudnik vrnil vsa opravljena plačila takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe oziroma od prejema vrnjenega blaga.
V kolikor kupec na poziv ponudnika ne poravna kupnine oziroma vnaprejšnjega plačila po predhodno izstavljenem predračunu kot zavarovanje k resnosti sklenitve posla, se smatra, da kupec ni sprejel ponudbe in da pogodba ni bila sklenjena. Ponudnik o tem nemudoma obvesti kupca.

Glede uveljavljanja svojih pravic kupec s ponudnikom komunicira preko elektronske pošte na naslovu info@sitik.si.

9. Splošni pogoji sodelovanja v nagradnih igrah in kvizih

Pogoji sodelovanja v nagradnih igrah – povezava.

10. Popusti in kode za popuste

V kolikor ponudnik pripravi za stranke akcije z akcijsko ceno ali kodo za uporabo popusta, se akcije in popusti med seboj izključujejo, razen če je v spletni trgovini navedeno drugače.

V kolikor stranka vrne artikel, kupljen po akcijski ceni, se ji zanj ob zgoraj navedenih pogojih vrne kupnina. Ob vnovičnem naročilu istega artikla je cena artikla takšna, kot je v tistem trenutku izkazana v spletni trgovini, pri nakupu pa se lahko uporabijo kode s popustom, ki so v tistem trenutku aktualne.

Stična, 3. 1. 2022